سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ون ها از فرودگاه تا چه مسافتی قابل رزرو می باشند؟

مطمئنا افرادی که در حال جا به جایی هستند هر چه باشد به نظافت و پاکیزگی اهمیت زیادی میدهند و دوست دارند وسایل و بارهایشان در ماشینی تمیز باشد.

در ترانسفر فرودگاهی یکی از خصوصیات که خیلی به چشم خواهد خورد به روز بودن ون هاست که تهران رنت ون، ون های جدید بازار را به کار گرفته که سال کارشان زیاد نبوده که همین باعث میشد از نظر امنیتی به مشکلی بر نخورد و احتمال مشکلات فنی کاهش پیدا کند.

مسافر ها قبل پرواز نگران لباس ها و وسایلشان هستند تا تمیز بمانند و بعد از پرواز انقدر خسته هستند که بخواند بین فرودگاه و هتل یا منزلشان در ماشینی تمیز باشند و خستگی در کنند.

فضای داخل ماشین باید بدون گرد و خاک باشد و اینکه بوی مطبوع داشته باشد و بیش از اندازه بوی بوگیر های طمع دار در فضا نباشد.

ون ها بعد از هر سرویس به صورت کامل چک میشوند و چه از داخل و چه از خارج کاملا تمیز و شسته می شوند.

سیستم تهویه ی ماشین ها باید کاملا سالم باشند و حتی بو ندهند تا در فصل سرما و گرما مسافران از این آپشن استفاده کنند.

همچنین سیستم های سرمایشی و گرمایشی مطبوع، صندلی های راحت و نرم و کم صدا ویژگی هایی است که میتوان از یک ون تاکسی فرودگاه انتظار داشت.

 رانندگان همه چی بلد برای ون های اجاره ای

اجاره ون در فرودگاه امام برای افراد بسیار مهم بوده تا در زمان خود  صرفه جویی کنند و رانندگانی ماهر داشته باشند تا در مواردی نظیر حمل کردن بار ، مسیریابی و دور زدن ترافیک به مشکلی بر نخورند.

تهران رنت ون راننده ای برای ون در نظر گرفته که از مسائل فنی ماشین اطلاعات دارد و مهم تر از همه به زبان های مختلفی مسلط هستند که برای بعضی مسافرها بسیار مهم است.

برای توریست ها رانندگانی مسلط به زبان فرانسه و زبان انگلیسی را در اختیار دارد که برای سرویس های تشریفاتی و نیمه لوکس مورد استفاده قرار میگیرند.

داشتن همچین رانندگانی یک امتیاز بسیار خوب محسوب میشود تا خیال مسافرانی که فارسی زبان نیستند راحت باشد تا همه ی خواسته هایشان را بیان کنند و راننده به صورت واضح مفهوم خواسته یشان را بفهمد.

برا ی بسیاری از دوستان  و مشتریان همیشه این سوال مطرح بوده که تفاوت ون فرودگاه با تویوتا هایس های معمولی سفید رنگ چیست؟

در بدو نگاه و تجربه کردن یک ون فرودگاه هر شخصی با دود بد و بوی سوخت گازوئیل که معمولا از کامیون ها دیده به اضافه موتور پر سر و صدای آن می تواند تشخیص دهد که این خودرو دیزل است. بله تاکسی ون فرودگاهی های فرودگاه امام همگی دیزلی یا همان گازوئیلی هستند.

شاید بسیاری از مصرف کنند گان با ویژگیهای ماشین های دیزل آشنا نباشند!

در ویژگیهای خودروهای دیزل هرچند خودرو  به دلیل سوخت ارزان گازوئیل برای صاحب خود ارزشمند است اما  کمی نیاز به اطلاعات بیشتر خواهید داشت تا تفاوت و مشکلات احتمالی آنها را برای مسیرهای طولانی بدانید،

 

شما میتوانید برای استفاده از سرویس تاکس ون فرودگاه از الوون اقدام نمایید. و با شماره تلفن 09120959060 تماس حاصل نمایید

البته اگر خودروی دیزل سالمی نصیب شما شود قطعا برای مسیری چون فرودگاه امام مشکلی نخواهید داشت.رزرو ون فرودگاهی

در ترانسفر های فرودگاهی ویژگی داخلی ماشین چه جوری باشد؟

البته باید از خوبی های این ون ها هم گفت و باور داشت که شرکت تویوتا هرگز محصول بدی تولید نمی کند.

و اما از آنجا که سوخت گازوئیل هزینه ای حدود یک چندم بنزین های معمولی دارد برای سفر به شهر های دور حتما ون های دیزلی انتخاب بصرفه تری خواهند بود. بله این خودرو دیزلی است امام فراموش هم نکنید که شما سوار یک تویوتا ی دیزلی هستید.

رزرو ون فرودگاهی نکته ها:

*لازم به توجه است، همانطور که در زمان حضور در فرودگاه به ندرت تویوتا هایس دیده می شود برای رزرو آن باید حتما حداقل 24 ساعت زودتر اقدام بفرمایید.

*لازم به ذکر هست که فرودگاه امام خمینی در حال حاضر فقط 15 عدد خودروی ون هایس داشته و در بسیاری از موارد در مقابل در خواست هایس مشتریان متاسفانه ون های چینی ارسال می کند و مشتری در آن لحظه چاره ای جز انتخاب ندارد.

توجه داشته باشید که ون فرودگاه امام خمینی هیچکدام از آپشن های VIP و راحت ون های بنزینی برخوردار نیستند.

ون ها از فرودگاه تا چه مسافتی قابل رزرو می باشند؟

همچنین تعدادی از رانندگان ما برای ترانسفر مسافر هایی که برای زیارت و یا از کشور های عربی برای گردشگری آمده اند توانایی صحبت به زبان عربی را دارند.

زمانی سرنشین از راننده راضی خواهد بود که رانندگی خوبی داشته باشد تا حال سرنشینان بد نشود مثلا از آروم رانندگی کنند و یهویی ترمز نکنند و آنقدری ماهر باشند تا در پیچ ها مسافران اذیت نشوند.

برای هر کسی تو سرویس های تشریفاتی خیلی مهم است که از نظر ظاهری و شخصیتی رانندگانی خوش پوش و خوش بخورد مسئولیت حمل و نقل مهمان هایشان را به عهده بگیرند .

راننده های ما جوان و خوش چهره هستند و به اندازه ی کافی در زمینه ی رانندگی تجربه دارند و بر نوع رفتار و رعایت آداب تشریفاتی آگاه هستند.

در ترانسفرهای فرودگاهی رانندگان به خاطر احتمال جا به جایی  پرواز ها باید صبر و حوصله ی زیادی داشته باشند و در تمام مسیر خوش اخلاق بمانند.